Välkommen till Fågelbro Ridklubb!

Fågelbro Ridklubb är belägen på vackra Stall Fågelbro på Värmdö, öster om Stockholm. Vi är en ideell förening och är stolta medlemmar i Svenska Ridsportförbundet. Hos oss finns en mångfald av medlemmar, från aktiva tävlingsryttare till de som rider för ren njutning utan att tävla. Oavsett din erfarenhetsnivå eller mål är du välkommen att bli medlem hos oss.

Hos Fågelbro Ridklubb är hästens välmående alltid högsta prioritet och kommer före allt annat. Vi uppmuntrar en atmosfär där vi värdesätter hästens välbefinnande och trygghet i all vår verksamhet.

Vi hälsar alla ridentusiaster välkomna att bli medlemmar hos oss och även att tävla för Fågelbro Ridklubb genom att lösa tävlingslicens.

Kommande evenemang hos Fågelbro Ridklubb

Dressyrtävling

Kvällstävling på stall Fågelbro med både ponny och storhäst klasser.

18 april 2024, Fågelbro Ridklubb

Ungdomskurs med Denise Nyberg

Hoppkurs för ungdomar med både hopplektioner och teorikväll med pizza.

maj 2022, Fågelbro Ridklubb

Pay & Jump med grillning

Pay & Jump på utebanan som avslutas med mingel och grillkväll på stall Fågelbro.

8 juni 2024, Fågelbro Ridklubb

Vi hälsar er varmt välkomna att kontakta

Fågelbro Ridklubb!

Skicka ett meddelande