Clinics & Föreläsningar

Vi strävar efter att anordna spännande och lärorika clinics med erfarna instruktörer och tränare inom olika discipliner. Det kan vara allt från dressyr och hoppning till markarbete eller hästhälsa. Våra clinics är öppna för ryttare på alla nivåer och ger dig chansen att förbättra dina färdigheter och utbyta kunskap med likasinnade.

Vid sidan om våra clinics är vår ambition att arrangera inspirerande föreläsningar om olika ämnen relaterade till hästar som hälsosam ridning och hästhållning.

Tidigare har vi haft förmånen att välkomna Karin Engström till Fågelbro Ridklubb för både föreläsningar och clinics. Karin delade med sig av värdefulla kunskaper om hästhållning, träning och hästens välmående. Under hennes besök fick våra medlemmar personliga tips och coaching, inklusive givande lektioner i tömkörning. Karins närvaro var en inspirerande och berikande upplevelse för vår klubb, och vi ser fram emot att erbjuda fler liknande evenemang som främjar kunskap och utveckling inom hästsporten

Håll koll på vår kalender för kommande clinics och föreläsningar. Ta chansen att fördjupa dina kunskaper och låt dig inspireras av våra evenemang på Fågelbro Ridklubb!

Har du som medlem några idéer om en clinic eller föreläsning som du skulle vilja se hos oss på Fågelbro Ridklubb? Vi uppskattar och välkomnar engagemanget från våra medlemmar! Tveka inte att höra av dig till klubben med dina förslag och önskemål!