Vision och värdegrund

Vi på Fågelbro Ridklubb strävar efter att skapa en inkluderande och inspirerande miljö för alla hästintresserade. Oavsett om du är nybörjare eller erfaren ryttare, så välkomnar vi dig att utforska vår gemenskap och dela hästglädjen!

Vår Vision

"Att vara en ridklubb som alltid har hästen i fokus och som främjar hästrelaterad kunskap, gemenskap och

aktiviteter för ryttare i alla åldrar och på alla nivåer!"

Våra Värdegrund

Hästens välmående

Vi prioriterar alltid hästens välbefinnande genom omsorgsfull hantering, träning och vård.

Ärlighet och öppenhet

Vi värdesätter ärlighet och öppen kommunikation för att skapa förtroende och respekt inom vår gemenskap.

Säkerhet

Vi prioriterar säkerheten genom att öka medvetenheten kring risker och tillhandahålla rätt utrustning.

Tillväxt och utveckling

Vi strävar efter att främja personlig utveckling och kunskap genom kontinuerlig träning och erfarenhetsutbyte.

Engagemang

Vi uppmuntrar engagemang och delaktighet från alla medlemmar för att skapa en levande och aktiv gemenskap.

Nyskapande

Vi är öppna för nya idéer och strävar efter att ständigt förbättra och utveckla våra aktiviteter för att möta

medlemmarnas behov och intressen.

Vi har alltid hästen i fokus, och våra värdegrunder är inte bara baserade på ordet 'HÄSTEN', utan även dess innebörd.

Vår vision och värdegrund är kärnan i vårt arbete och vägleder oss i att skapa en positiv och givande upplevelse för alla som är en del av Fågelbro Ridklubb!