Pay & Ride

Programridning

Ibland arrangerar Fågelbro Ridklubb Pay & Rides eller Programridning på vår fantastiska anläggning. Pay & Ride är en perfekt möjlighet för ryttare som vill börja tävla eller öva utan prestationskrav. Det fungerar som en vanlig dressyrtävling med framridning och en domare som bedömer din ritt. Skillnaden är att resultaten inte offentliggörs - endast du får ditt protokoll som feedback.

Programridning är ett liknande koncept där du får direkt feedback från domaren efter att du har ridit ditt program. Du har sedan möjlighet att rida om programmet eller delar av det baserat på domarens feedback inom en given tidsram.

Dessa arrangemang ger dig en avslappnad och trygg miljö att träna och utvecklas i.

Det är en fantastisk möjlighet att testa på tävlingsmiljön eller finslipa dina färdigheter i en avslappnad atmosfär. Oavsett om du är ny eller erfaren ryttare är Pay & Rides ett tillfälle att bygga självförtroende, förbättra prestationen och skapa värdefulla minnen tillsammans med din häst. Med vårt stöd och den välkomnande atmosfären på plats är du redo att ta nästa steg i din ridning.

Vi ser fram emot att välkomna dig och din häst till en spännande  Pay & Ride eller programridning!

Kommande Pay & Ride eller Programridning

Just nu har vi inget nytt datum.

Om du är intresserad att delta i en Pay and Ride eller Programridning - kontakta gärna klubben.

Information om nästa evenemang kommer här på hemsidan eller på våra sociala medier.